Известие

Collapse
No announcement yet.

Възвратен механизъм/водач под педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерси! Утре ще се опитам да го сваля.

    Не се стърпях и го свалих. Счупена пружина и оста беше излязла. Ще се обикаля по моргите явно. Големия проблем е, че не мога да уцеля мястото на задния край. Сякаш пластмасата беше залепена с нещо към ламарината на купето /приличаше ми на болкит, но по-твърдо и лепкаво/. Някакъв канал ли трябва да търся?
    Last edited by rossenvn; d.m.y г., 18:43.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #17
      Задължително ли трябва да е от Алфа 166? Не може ли да е от друг модел или друга марка?
      _______________________________________________
      Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 9.7 на 100

      Comment


      • #18
        Аз имах проблем с двете лагерчета които са на педал.Така блокира че си остана на пода и не можех да го издърпам.лагерчетата са иглени и са по 10 на лева.Често са и проблем за тази ос с пружината ,натоварват е.
        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

        Comment


        • #19


          Да ползвам темата че моя съединител много лошо скърца при бавно отпускане на педала,а сега в това топло време е нещо стращно...някви предложения кво да го правя...?
          Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
          Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
          Alfa Romeo GT 1.8 TS
          Yamaha R6

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от vladeto_ Покажи съобщение
            Да ползвам темата че моя съединител много лошо скърца при бавно отпускане на педала,а сега в това топло време е нещо стращно...някви предложения кво да го правя...?
            И аз се присъединявам към въпроса - долу е пълно с пластмаси и точно две от тях гадно трият една в друга, ама кои точно??!! Напръсках всичко там с бяла грес на спрей /уж ставала и за пластмаса/ и уж помогна малко, ама пак се обажда
            Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
            Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
              Мерси! Утре ще се опитам да го сваля.

              Не се стърпях и го свалих. Счупена пружина и оста беше излязла. Ще се обикаля по моргите явно. Големия проблем е, че не мога да уцеля мястото на задния край. Сякаш пластмасата беше залепена с нещо към ламарината на купето /приличаше ми на болкит, но по-твърдо и лепкаво/. Някакъв канал ли трябва да търся?
              Колега и при мен беше счупена пружината.Аз съм със 156 1,9 JTD ама като гледам е същата. Дадох старата на една фирма дето пренавива - като тества силата за да се получи същата. Дадох на майстор да сложи новата и той каза че имало лека вдлъбнатина която само с напипване се усеща и там се заклинва тая джаджа. Няма видимо оформен канал. Не съм сигурен но мисля че функцията е да връща педала след натискане, докато беше счупена единствено трябваше да придърпам с крак леко педала до крайно положение. Иначе си работеше и без нея.
              sigpic
              Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
              АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
              АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

              Comment


              • #22
                Скърцане може да идва и от самата ос на педала .
                При мене беше така ,сега ме е яд ,че не направих фотосесия ,че всичко бях разглобил .
                Първо мислих ,че е от цилиндърчето видимата част , която се вижда и без махане на кората , напръсках го с масло на спрей ,нямаше ефект.
                Втора стъпка махане на пружината на педала , нямаше такава мъка и псуване . механизма се държи с една зегерка от вътрешната страна (от към страната на педала за спирачката) трябва да го напипате с ръка и с нокът да го дръпнете към педала на спирачката (сори ,че не го снимах) достатъчно е 1 мм да мръдне и вече може да излезе надолу или нагоре според зависи на къде е зъвъртян среза на зегерката . Щифта се избива най лено с клещи . Хващате с тях малко на чорчек така ,че от вътрешната страна да натискат щифта ,а от другата страна да са захапали на ръбчето (не на щифта)
                След като излезе 1 см го хващате с клещите от другата страна и го дърпате. След тая процедура бутате целият механизам надолу-нагоре и ще изпадне все на някъде , от към купето с нищо не е закрепен има една лека издатина дето само с напипване се усеща .При мене се оказа, че и там всичко е наред и педела продължаваше да скърца .
                За да свалите оста на педала трябва да хванене една тресчотка с камък 13 и един ключ пак 13 .Оста е доста дълга и свършва чак над педала за газта .
                Развиват се гайките (две са , поне при мен ) и после щифта се вади лесно посока шофьорската врата .
                Беше толкова исъхнал ,че даже имаше , черти по него от износване .... намазах го с грес и обратно ..
                За да свалите тази ос трябва задължително да се махне пружината която е и най ебана за махане и още повече за слагане ,иначе педала се посуква много и става тегаво , педала не се сваля , държи го цилиндърчето отдолу .
                Процедурата по връщане на пружината е следната .
                Събират се трите части както трябва да седят, коленичите пред колата и само с ръце без да си навирате главата под таблото и на пипане се напасва първо, задната чепората част се слага на издатината на пода и после от горе но долу с яките палци се натиска пружината назад и същевременно надолу .
                Щифта пак с клещи се набива
                156 sportvagon 1.9jtd

                Comment


                • #23
                  Всичко е вярно, но с една забележка - щифта на педала си го вадил ненужно.
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #24
                    аз карам без това нещо от доста време,един ден го намерих в краката ми ....
                    CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от branny Покажи съобщение
                      аз карам без това нещо от доста време,един ден го намерих в краката ми ....
                      И аз така...
                      __________________________________________________ ___
                      Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 9.7 на 100

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от svrusev Покажи съобщение
                        И аз така...
                        __________________________________________________ ___
                        Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 9.7 на 100
                        skoro vleznah v saita,imam problem sus suedinitelq, pedala mi pada neprekusnato,hidravlikata se pulni s vuzduh , a si4ki maistori lujat li lujat...
                        ...posledniq mi vika 4e e nameril nekuv 6tift deto svurzval pompata na diska s marku4a na hidravlikata, det ne bil nein,bilo vurzano s tel (ot predi6niq maistor) i samoru4no napraveniq takuv izlizal ot kanala
                        nznam ve4e kvo da praa....
                        aaa zabravih da kaja 4e sam v Atina i tuk diesel-a e zabranen i nema ama BA6 nema nikvi 4asti za neq
                        govora za 147 jtd
                        Last edited by fallen; d.m.y г., 22:42. Основание: alfa romeo 147 jtd

                        Comment


                        • #27
                          здравейте,колеги,и на мен ми остава педала на съед.до половината,но не всеки път.да разбирам ли,че проблема е от същата пружина за която стана дума.......или нещо съед-ля си е тръгнал.........
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #28
                            По-вероятно помпата да е тръгнала
                            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                              здравейте,колеги,и на мен ми остава педала на съед.до половината,но не всеки път.да разбирам ли,че проблема е от същата пружина за която стана дума.......или нещо съед-ля си е тръгнал.........
                              Ако пружината е на място,помпата си заминава
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                И без пружина да е, пак няма начин да пада до половината. Ако всичко останало е наред, педалът си стои горе.
                                Last edited by Pepo; d.m.y г., 14:43.
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X